Plugg

Heeej...Sista dagen på lovet, det känns hemskt... Men snart kommer idre resan, vecka 3 torsdag - söndag skidor och festande väntar! :) Det är det som håller mig vid liv just nu, jag har pluggat inför detta kemikurs prov i tre dagar nu... börjat vid 11 varje dag men att bibehålla koncentrationen efter en tille e helt omöjligt... fy vad jag ogillar att plugga... 7 kapitel, vissa har jag inte ens läst om innan så lite extra jobbigt där.

Idag när jag pluggat till och från och för närvarande flyttde plugget och städade mitt rum messade mille och fråga om jag ville med till skärholmen en sväng, självklart!! Lite dåligt sam men men ^^ Hon klippte sig och sen gick vi i lite affärer riktigt kul! :)

Jag hoppas verkligen att detta prov går bra imorn.... :(

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0