Kylaaaa...

Hej hej

Vaknade 12 idag, alltså vaknade inte drog mig i sängen så jag har insett att det kommer dröja läänge innan jag ens  kommer bli trött... lite segt kanske men å andra sidan skriver yr att vädret kommer vara åt helvete imorn och några dagar framåt så då kan jag sova länge imorn också utan det minsta dåliga samvetet!! Skulle det bli fint väder skulle jag kasta mig ur sängen och lägga mig i en solstol på altanen med en bok...aaahh....ljuva tankar!


Seriöst, vadå GLOBAL UPPVÄRMNING?!?!?!? Det är i stort sätt KALLT jämt, inte ens nu när det är JUNI är det skapligt varmt nej nej... Jag börjar nästan tycka att global uppvärmning låter ganska trevligt...

Jag såg till och med bilder från en webb cam från Vemdalen på yrs hemsida och det var fortfarande snöfläckar kvar?! Inte okej... Vecka 26 flyr jag mot varmare trakter... Jag vet dock ej vart, ska bli spännande.



Såhär ska det se ut..... Gotland




Eller såhär...VARMT och skönt... Hawaii


Nu ska jag försökasova i alla fall, imorn blir det lite shopping till tågluffen och en och annat studentpresent sen barnvaktning :D


Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0