Sommarjob!

Heejsan!

Idag börjar mitt sommarjobb, jag ska vara ute på några familjekompisars nybyggda landställe och måla, bygga, tapetsera osv, men framförallt måla! Jag gillar faktiskt att måla samt att det är ett perfekr sommarjobb jag får vara ute på en ö i stockholms inneskärgård och njuta av sommaren! Hoppas nu bara att det nte regnar alltför mycket... men jag är riktigt taggad i alla fall.

Många pratar om att detta är ens sista sommarlov, vet inte riktigt om jag håller med. När man går på högskolan han man väll också någon form av sommaruppehåll? Same shit different names? Hellu? Hur som helst ska jag verkligen njuta av detta lov till fullo!!

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0