Hej igen :D

Hejsan, det var ett tag sen. Å andra sidan så är det ingen person utom jag som vet att min blogg extsterar så shitsamma^^ Gjorde egentligen denna blogg för att jag ska åka som utbytesstudent till USA och har då tänkt skriva om vad som händer när jag e därborta^^Det ska bli såå kul! I veckan fick jag reda på att jag kommer hamna i delstaten New York!:D Jag valde delstatsval 5000 spänn men det vare värt annars hade jag hamnat i Kansas...ellerhur vart ligger det liksom?^^ jo men Kansas ligger mitt mitt mitt i USA och tja jag googlade lite på den och tja det va inget för mig iaf så tuur att jag hade delstatsval :D Hos vilka jag ska bo återstår att se och jag väntar med spänning^^!! 
 
Puss / Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0