Ikväll ^^

Ikväll är det The Skandinavian Christmas banquet of Kansas City som gäller! I am so excited! Haley kommer med och en kompis från min EF grupp är också bjuden samt Christian från Danmark! Solveig (EF kompis från Norge) sa till mig att hon funderade på om det kommer vara skandinavisk mat, typ julbord! Hoppas det är det! Köttbullar <3

Står att jag ska presentera mig själv och berätta om våra jultraditioner i sverige/i min familj...hjälp! Jag hatar att snacka inför folk! Men jag har början klar iaf ^^ "Hi, my name is Nicole, I'm from Stockholm, the capital of Sweden and...där tog det stopp" Men funderar på att nämna Kalla Ankas jul iaf...^^ Ska btw youtuba det på julafton för jag SKA se det <3




Ska INTE glömma kameran ikväll!! (har glömt den tre gånger den senaste veckan snyft...)

Det står i inbjudan ifall ni inte ser att "students need to arrive by 6.30 to prepare for the Santa Lucia pageant." Hellu ingen har sagt till mig att JAG ska vara med i nått Lucia tåg!?!? Detta ska verkligen bli intressant ^^

"Please wear traditional holiday costuma from your home country".... Ja men jag packa ju ner min folkdräkt^^ Vad har man på sig på julafton? Jag har hjärnsläpp! Nått fint...men jag har ingen finklänning utom den jag hade på Homecoming men nääeh... goosh...^^







Kommentarer
Postat av: Karro

Sätt på dig en röd stickad tröja med renar på Hahahah xD

2010-12-06 @ 21:46:45
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0