3 timmar och 45 min kvar!!

Jepp taxin kommer då och då bär det av mot arlanda!! Hehe de senaste gångerna jag har flugit så har det varit en maxvikt på 20 kg per väska eller nått sån så jag har stått och vägt och hållt på plocka ur saker sen kommer mamma och säger att det e max 32 kg/väska XD haha så det var bara att plocka i allt igen och stänga väskan så vare klart ^^

Igår var jag hemma hos jakob med max rasmus och linus och kollade american pie 2, jag garva som fan xD^^ sen gick vi ut och dom åkte långboard. Jag försökt åka men...kommer slå ihjäl mig om jag verkligen försöker :S Hehe här kommer lite bilder iaf^^



hehe max och jakob testar nya saker ^^



Vi hitta en supersöt igelkott ^^ Stackarn den va heelt livrädd :(



Rasmus !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0