Hemma!! <3

Heejsan, jag har knappt varit hemma på tre veckor!! De två veckorna i Grekland var underbara!! Jättevarmt och soligt varje dag! Direkt då jag kom hem från Grekland åkte jag till Johans land och va hemma i max nån timme, sen bar det av mot Gotland med Johan Karro och Eskil. Vi hade det gryyymt mysigt!! Vi tältade precis bakom stranden på fårö i skuggan bakom några träd. Sista natten flyttade vi på oss för att sen hinna med vår färja som gick 9 på morgonen till Nynäs. 

Imorn eller övermorn ska jag och min familj ut och sehla med vår lilla båt, johan kommer även att hoppa på lite senare. Tyvär så regnar det som fan just nu men hoppas det blir bättre...:S Ska antagligen till sandhamn! :D

Läggen in lite bilder från Grekland och Gotland lite senare ska iväg nu :P

Puss puss!! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte visa fler bilder? :D

2010-08-05 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0