Fett depp...

Kom hem från Lisas land idag och sen bar det av direkt mot ridningen. Det var sista ridningen på MRSU innan USA...gillar inte att hela tiden behöva tänka att det var sista gången jag gör allting hela tiden:S Kommer ex inte träffa mina ridkopmisar på åtminstånde ett år om jag sen fortsätter på ridnigen i samma grupp och allt liksom..

Efter ridningen så kastade jag mig hem till karro som drar till USA imorn i 16 dagar. Det var då jag fick reda på att hon kommer hem dagen då jag åker till Grekland :O!! Neeeej kommer inte träffa karro på en månad! snyft...:( Aja när jag kommer hem ska vi iaf åka till gotland tillsammans :D jag fick i uppdrag att planera allt och boka biljetter och så så nu jävlar. allt jag behöver veta är när jag åker till USA sen ska jag boka båtbiljetterna :D Förhoppningavis så blir det jag johan karro och eskil. Gärna nån mer men får se om nån e hemma liksom ^^

Ska se om jag lyckades ta några fina bilder på Lisas land som jag kan lägga upp här puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0