Godmorgon!!

Jisses va jag är upp tidigt detta sommarlov!! Mille sov ju över och hon va tvungen att dra vid 9 så. Men det är nice, man får ut såå mkt av dagarna när man går upp tidigt ju!! Igår efter att jag och mille solat klart käka vi midda och sn drog vi ut och hyrde en film och köpte ingredienser till en smoothie, den blev hur god som helst! Tänkte lägga in lite bilder från gårdagen åxå så här kommer dom.



Här är sötisen Mille i min säng :D ^^ Under tiden då vi väntar på att solen ska komma fram igen...



Mille och jag påväg att hyra film ^^





Mille flyyyyger :D



Fiiint Mille :D








mihi lite galet...^^


Kommentarer
Postat av: Amanda

sötnosar! <3 <3

2010-06-25 @ 20:17:48
URL: http://mandaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0