I freeedags!!

Allt studentfirande i stan vid t centralen är verkligen huuur kul som helst att titta på! jag fattar inte hur de kan va så elaka och förbjuda det där vid t centralen asså!! :@ Ere för att byggandet av den där jävla spårvagnen störs och då inte hinner bli klart till den 19...? jag vet inte men jag hoppas verkligen att det har löst sig tills jag tar studenten :D ^^ mihi^^

När jag och johan var påväg hem till moi i fredags så hoppa vi av vid tc och kollade på alla flak som körde förbi :D och ett flak fick syn på johan som stod och hoppa och drog upp han på flaket XD ville åxå bli uppdragen!! mihi^^ Han blev direkt dränkt i öl HAHA XD


Jag lyckades ta en bild :D Hääär kommer den! ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0