Ny kamera!!

Yeez äntligen en riktig kamera iaf istället för min mobilkamera som ni mest sett bilder ifrån. Jag ska bara ta lite bilder mid med nya kamera och förstå mig på hur man lägger in allt på datan.

Inatt sov jag över hos johan, men han sommarjobbar så vi var tvugna att gå upp vid 7 men det gick tillslut^^ Ganska nice faktist, kom hem lite över 8, hade fortfarande sovit nu om det inte vore för johan så jag komer få massor gjort idag :D Ska kanse sova hos han igen inatt men vi får se.

Idag ska jag träffa min kära kompis Klara som igår kom till stockholm från Malmö. Vi var på samma seglarläger förra sommaren och har setts några gånger på lov och helger efter det :D V ska gå på skansen, passar asbra eftersom vädret e nice och jag har en ny kamera som jag ska överanvända därborta.



Såhär ser den ut! Blev helt överlycklig när dom sa att den fanns i rosa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0