Shopingdag

Jaa äntligen lite shopping!! Jag har inte varit i en klädbutik på tusen år så idag gäller det :D om nu allt går rätt till så ska jag köpa en bikini, kamera, jeans, smink oc solglasögon mm. Kommer inte hinna allt men en bit på vägen kommer jag säkert komma.


Här kommer lite bilder från lisas land :D



I mataffären då vi skulle betala, nytt system, vi skulle sjävla blippa in allt i "kassan" och hur gick det liksom xD tog typ tre gånger så lång tid som det brukar att betala ochh då fick en som jobbade där komma till undsättning 15 gånger xD mihi ^^



På kvällarna spelade vi kort, här är lisa i sitt vassaste tillstånd då hennes hjärna går på högvarv! X)



Jag och sofie precis inna middan :D Det var inte så varmt väder och efter att ha badat i tusen år så va man rätt frusen så det förklarar min tjocka tröja mitt i sommaren ^^



Detta gjorde jag med sofies underbara hår :D Hon har extremt tjockt hår som växer hur fort som helst...my dream:(.... men a jag kämpar vidare med mitt^^ det ska bli långt NÅN gång!

Sådär nu måste jag dra ska vara vid medis halv 12 så :D


Kommentarer
Postat av: liiiiiiiiiiiiiiiisa

sexy bilder!

2010-06-17 @ 23:53:27
URL: http://lisa-acrossthesea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0