Sista dagen på ett helvetesår!!

Jaa det ÄR sant!! imorn är det sista dagen inan betygen sätts och efter det blire inga mer prov eller läxor!! wiihooo =D Seriöst...att börja på norra real va 10 gånger värre än vad jag föreställt mig :O... Men jag tror att jag ska byta skola om det går till nån annan när jag kommer tillbaka från mitt år i USA. Lättare betyg på andra ställen så vafan liksom :S Men aja, måste bara hitta nån bra skola med samma poängplan liksom memn det är inte så lätt som det låter tydligen...helvete... Men jag gillar ändå norra real <3 oom det inte vore för pressen liskom så :S

Aja, sen är det skolavslutning på onsdag... och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig... har inte hunnigt shoppa nått fint med mamma som jag gör varje år (skyller på skolan)....snyft... men funderar på en vit klänning...typ samma som förra året eller en annan^^

l

Va inne på konsum idag för att köpa denna extremt goda choklad!!:D som en belöning för att jag ficvk VG i franska steg 3 :D :D (jag svär på att jag hade sämst resultat i klassen) ifs så fuskade några så jag kanske skulle haft bättre men ändå^^ fett glad :D (trodde ett tag att jag skulle få ig helt seriöst...) men iaf så skulle jag köpa denna och fuck konsum i mälis...dom hade den inte!:O aja får bli en annan gång ^^

Men visst e mille och jag söta på bilden?? =D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0