Sommarlooov!! <3

Äntligen är den här! Fast det regnade som fan när jag gick hem...men ändå! Inga läxor, inga prov ingenting jag måste göra!! Fan vad det är nice med sommarlov asså!

Jag veet jag har inte uppdaterat på aslänge men jag har helt ärligt knappt varit hemma! Det är sommar så alla rutiner försvinner och datatiden upptas av annat ^^ Men tänke lägga in lite bilder från de senaste dagarna här nedanför iaf så ni får en blick av vad som har hänt de senaste dagarna^^



I måndags kväll vare grillning i rålis med klassen, va inte så jättemånga som kom men det va nice så länge det varade =D



I tisdags var vi lediga så jag johan lisa och emelie drog till lisas ladställe på värmdö och myste galet heela dan =D Jag badade först igen!! Lyckades lura johan och hoppade sen i lisas pool fort som fan!



Den tekniska Lisa öppnar poolen =D tur att det fanns en bastu asså för solen ville inte riktigt komma fram bland molnen. Men lisa är ju halvfinnnk så det e väll ganska självklart mihi^^



Vi grillade massa mat som ni ser ^^ Seriöst det ser ju hur gott ut som helst :D



Jag och Johan i onsdags på morgonen på skolavslutningen :D ingen snygg bakgrund kanske men vafan^^ jisses va bråttom jag hade asså även fast vi började 10 men när johan sover över så blire chill bara för att han e kille och inte behöver sminka sig, fixa håret i en evighet och sånt mihihi ^^ nee men söta e vi iaf <3








Jag och Martin!! Detta är efter flaket på studentmottagningen och självklart efter en djuprengörande dusch xD^^ senare när alla som var över 18 och yngre än 25 skulle dra på krogen så hängde jag med in till stan och träffade love jakob oskar och linus på värmdös avslutningsgrejs i zinken. Det va nice men kallt^^ svensk sommar liksom vad förväntar man sig^^

Aja nu ska jag sova, haft gäster ikväll och efter det drog jag till love och yog farväl av jakob som lämnar oss i en vecka för att åka till värmen i spanien ^^

Jaa som ni ser så har jag haft fullt upp de senaste dagarna =D

Puss Puss nattii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0