Barbent och glass ^^

Idag åkte thightsen av och jag var barbent ute för första gången 2010 :D <3 En underbar känsla asså^^ på vägen hem sen köpte jag e glass och gick lååångsamt hem i solen.^^ snart sommarlov, då ska jag till grekland (förhoppningsvis, typiskt att det ska demostreras preciiiis dit jag ska åka...) jag ska även ut och segla men min familj, och kanske med kompisar på våran båt. Jag Karro Mille och Manda ska åxå till gotland och cykla runt och typ tälta XD ska bli askul, hoppas bara vi kommer iväg. Både jag och Mille ska ju till USA och vi vet inte när vi ska åka så allt kan krocka om vi har otur:S... Men det ska väll gå att klämma in nånstans. Jag Mille och Lisa ska alla till USA i höst, ska bli askul att springa runt på stan sen i sommar och shoppa alla saker vi behöver :D åååh kan det inte bli sommar nuu !! hihi:P

Hösr senare puss <3 / Nicole ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0