Börja dagen innan är mig i ett nötskal...

Tjaa

Nu sitter jag här och vill bara dö! Som vanligt så började jag dagen innan med ett skolarbete och hur bra komer det gå liskom?? åt helvete... aja hade så sjukt mkt annat att göra så jag får leva med att detta hamnade som ett mkt lågprioriterat projekt..^^ heeh

aja snart helg iaf ^^ varje sekund som går är en sekund närmare helgen ^^ jag lever verkligen för helgerna, utan fredag och lördag skulle jag inte palla med skolan...måste få en paus ibland liksom. Sen så fins det ju människor som sitter hela eftermidagarna och hela helgerna med plugg...men fan ne man får inte kast bort sin ungdom!! Liksom, a vad gjorde du för kul när du va ung? " va vadå kul? , jag pluggade genom tonåren och halva tjugoårsåldern" trist liv liksom... Alla vuxna säger ju jämt att man ska ta vara på sin ungdom ^^ sen direkt efter " du måste ha bra betyg!" XD hahaa fiint^^

ne nu ska jag återgå till pluggandet, livet får fortsätta på fredag kväll ;) puss / Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0