jisses va jag suuger på datorer!

a det är såå sant... jag är helt värdelös på datorer XD hur jag ska klara mig i denna datoriserade värld egentligen :o ifs så e jag ju bättre än mamma och wille...men ändå!

Aja idag jag jag som sagt vari ledig :D Igår hängde johan med till ridningnen, han satt och plugga medans jag red, (han borde nog följa med fler gånger för hans eget bästa!!) <3  sen sov vi över hos mig och kolla på film ^^

hehe angående bilderna här nedan som jag hoppas kom upp nu... dom tänkte jag lägga ut för typ två veckor sen men a tur att jag har johan som är såååååå mkt bättre än mig på datorer^^

aja tänkte att lite bilder skulle gör bloggen lite snyggare liskom ^^ ska försöka fixa med designen men har verkligen inte tid med det just nu...men under regniga dagar i sommar så ^^

puss puss / Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0