kallt värre...

Var det bara jag idag som vaknade, tittade ut, konstaterade att det var soligt och fan och säääkert lika varmt som i lördags...men icke gick sen ut med mina shorts och såg ut som en gås utan fjädrar hela dan när jag var utomhus XD ^^ aja asnice dag iaf, karro fyllde år så jag gick och köpte en asssfin ros (i kylan) och överraskade henne genom att stå utanför hennes klassrum när hon slutade :D ^^ thihhi blev jättelyckat ^^ sen gick vi till obsan och käka några bullar som karro hade med sig och solade lite. Sen började min lektion så jag fick springa tillbaka..:( meen ska inte klaga:P

Imorn är det som om det vore fredag :D lediga på ons ^^ :D

Aja nu ska jag återgå till plugget.. ska försöka lägga in lite bilder men det e nått fel med systemet (som vanligt) så det e lite svårt... meeen ska väll lyckas nån gång (A)

puussss / Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0