Ridning <3

Sådär ja matte B kursen avklarad :D känns asnice :D får se sen hur det gick men jag gjorde mitt bästa och det får faan va bra xD nu ere bara att börja med plugget igen, franska denna gång...:S yeey mitt favoämne..(not)^^

Nää men snaaart helg :D måste tänka optimistiskt liskom :D

Nästa vecka på torsdag ska jag till Ef möte, det är tydligen obligatoriskt för alla utbytesstydenter att gå på ett 4 timmar långt möte....vet dock inte vad de ska snacka om men antagligen hur allt kommer gå till, hur man ska bete sig, och vad man ska göra när saker och ting går fel ^^ räcker tydligen inte med alla 367484373648 papper man ska fylla i utan ytterligare ett möte ska pressas in dan innan mitt sista biologiprov...hehe^^ Aja nästa vecka kommer ändå bli nice, ledig på ons liksom så ska inte klaga:P Lisa och camill ska åxå gå på ef mötet så jag lär inte ha tråkigt iaf :D <3

Det är tur att Lisa och Mille åxå ska iväg till USA, då har jag två kompisar jag kan messa och ringa hur mkt jag vill utan att det kostar en förmögenhet och dom är i samma situation som mig. kan det bli bättre liksom? Jo...kommaer sakna ALLA som jag lämnar efter mig i sverige...men som sagt, man måste tänka på allt positivt som detta år i USA säkert kommer föra med sig. :P

Nää nu ska jag till ridningen / Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0