Shopping <3

Heej där^^
Idag har jag varit på en shoppingrunda med mamsen och köpt en hel del supernödvändiga saker^^ Nä men lite nytt sommrigt liksom och har tagit bild till mitt visum. Lite nice att jag missar en skoldag. kom  hem nyss iaf och ligger på madressena i mitt rum som liger kvar från igår då det va filmmys här med mina nära och kära. 

Hade tänkt träna idag (behövs verkligen) men blää ingen lust med det nu när jag ligger här och latar mig^^ Får man inte träning av shopping? jo det får man :D hehe^^ Fast jag kanske skulle färga håret med karro så det kanske inte blir av iaf...jag får se^^ ska försöka göra biologiläxan nu så jag slipper imorn^^ detta kommer bli den chilligase skolveckan på...typ hela året XD

Puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0