Snaaart helg ^^

Heejsan:P

Idag har tårar kommit och gått... en uppsats gick rent ut sagt ÅT HELVETE! men vafan... deppa ett tag och ta sen nya tag är min filosofi ^^ Så nu är det slut med deppandet för imorn är det fredag och då ska jag ha kuuul :D^^ helgerna är de enda dagar då jag inte sitter med min kalender och räknar dagar timmar och sekunder till lovet liskom :P

btw det är i skrivande stund 34 dagar kvar till det underbara sommarlovet^^  hehe va tvungen^^

Eftersom  jag skapade denna blogg mest för att jag ska till USA som utbytesstudent så kanske det är time att snacka  lite om det. JO, på tisdag ska jag till den amerikanska ambassaden :O  dom är fett rädda för att jag ska ta med mig en bom eller nått...får inte ens ha en mobil med mig in liskom XD tydligen så är det en halv dags väntetid och jag får väll ta med mig plugget dit...om dom nu inte har förbjudit böcker åxå...xD^^


puss puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0