Sööndaag^^

Hej igen!

jisses va jag är dålig på uppdatera XD ska bli ändring på det sen när det liksom närmar sig min avresa! (och under själva året såklart)

Denna helg har varit riktigt nice! I onsdags avslutades läroverksfejden på zinken och där stod jag med en flagga i högsta hugg och skrek som fan men trots mina "enorma" insatser så förlorade Norra det mesta…men vann iaf mot södra^^ hehe…^^

Aja denna helg har det även pluggats hårt för nationella i matte B men desvärre inte ett shit för nationella i franska…får jag VG i franska steg 3 kommer jag griiiiiina av lycka asså jag loovar XD ^^ (alla andra som får VG kommer grina av missnöje...XD) haha!!

Aaja nu ska jag göra nått "vettigt" puss / Nicole <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0