Basketball tryout...

Tjaa, jag trodde jag äntligen var klar med alla läxor vid 23.20 och äntligen skulle få krypa ned i min säng och sooova, men icke...juste matteläxoan åxå...^^ DÅ känns det jobbigt xD Blev så förbannad så nu kommer jag ändå inte kunna sova ^^

Idag var jag på basketball tryouts...OH MY GOOSH!!! Jag är concidered as a tall person in this country....det är jag verkligen inte i sverige...typ lagom medellång sådär eller nått i den stilen. This is the place to be if u wanna feel tall^^ Har till och med märkt att byxor i affärer på det här stället är kortare än i Sveige..dvs för korta...! XD

Så jag går omkring i skolan och känner mig extra lång och allt alla dagar i skolan, (förutom när det gäller tatiana som är grymt lång) MEN när man kom till baskelball tryout så verkade det som att alla skolans långa tjejer samlats på ett ställe?!?!

Tränaren är en såndär typ som älskar att skrika... och som älskar att se människor lida XD HAHA nee men OJ va jobbigt det var!!! Tränade i 3 timmar... var DÖD efter....och kan  erkänna att jag SÖG i jämförelse med de andra tjejerna på det där stället..:S

Lite intresting facts about basketball ^^ Ni alla kan säkert gissa att basketboll kommer ifrån USA MEN inte från vilket ställe som helst i USA utan från KANSAS!! Sjukt coolt :P

Två dagar till av tryouts... wish me good luck ^^ <3

Efter en dusch och ett dödande basketball pass som fick cross country att verka som den lättaste sporten på jorden bar det av till en exchanchestudent thing. Fatta fortfarande inte riktigt vilka det var som annordnat allt men kul var det, jag, Tatiana, Christian och Celia + family members åkte till ett communitycenter där människor bjöd på tårta, kakor, läsk och plåtade oss i en evighet (askul). Var även en del männiksor där som vi pratade med och som fråga om allt möjligt. Mitt i allt käkande och snackande skulle vi gå vidare till nått annat rum så jag lallade efter ovetandes om att jag skulle vandra in i ett rum som såg ut som ett "court-room" där the major of the city sat + en del andra personer!! + publik... Sen blev vi presenterade inför allt detta folk och plåtade ännu mer och vi fick applåder!! haha kul kul :P Fick sen en najs påse hem med godis, en t-shirt och lite annat, ska fota sen^^

Pussar på er <3 

Kommentarer
Postat av: M

Hur lång e du? :)

2010-11-16 @ 09:55:06
Postat av: nicole herself :P

169 cm typ :P

2010-11-16 @ 21:00:59
URL: http://nicolebroberg.blogg.se/
Postat av: Liiiisaaaaaaa

Niiiiiiiiiicole! Fyfan vad basketball var svart, helt sjukt. Fattar ingenting av vad jag holl pa med overhuvudtaget. Usch.

jag kanner mej oxa riktigt lang har, langre an vanligt.. haha. Stackare mej. Jag vill baka kladdkaka med dej kara kompis... :( <3

2010-11-17 @ 21:14:05
URL: http://Colorlisa.wordperss.com
Postat av: Karro

länkar du din blogg på din egen blogg...? xP

jag är längre än dig. HAH. Hela en halv centimeter untz untz untzz <3

2010-11-19 @ 21:05:33
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0