Cross country BANQUET!!

Gårdagen (söndagen) blev precis tvärt emot som jag hade föreställt mig...xD Jag hade planerat att inte göra nånting i princip, utom att prata med nära och kära från hemmet och läxor men icke…^^ Dagen började med att jag hände med min familj till kyrkan, (jag vet vad ni tänker nu) MEN det var första gången med min familj, jag var ändå lite nyfiken på vad kyrkan i staterna innebar. Jag och Haley gick till ”kids church” med andra ord ”Sunday school”. En hel det folk där jag kände igen från min skola så det var lite kul att säga hej till dem, fick även en donut… sen blev vi indelade i grupper efter vilka klasser vi var i och fick sitta i olika rum när vi/ de (jag sa inte mkt) diskutera nått ^^

Helt plötsligt börjar någon snacka om hur människor avbildar Jesus, och nått i stil med ”yeah like this blond-blueeyes-swedish-looking guy” Äntligen ett tillfälle att garva XD Sen skriker nån ut att jag kommer från Sverige ^^ Så får jag dra hela historien om att jag är en exchangestudent och lalala ^^

Senare på dagen åker jag Haley och Holly och färgar tröjor typ…för välgörenhet ^^ Juste för Haiti var det!! Det tog mig femhundra år att fatta att det var Haiti människor snackade om eftersom dom uttalar det så konstigt xD  typ…heeeidii, låter som min hostmammas namn, Heidi liksom… aja men NU har jag iaf lärt mig det åxå, alltid nått^^

Bild från tröjfärgningen ^^

 

Holly and Haley!! :D

 

Såhär försökte jag få min att se ut^^ den är inte klar än... men dom sa att jag skulle ta mkt färg...så jag gjordeju det?...tror ändå det bliev lite för mkt... (A) men men ^^ Holly och Haley hade gjort det ganska många gånger förut tydligen ^^

 

När jag kommer hem från det har jag då tänkt sitta och göra alla läxor jag hade! Men då får jag reda på att ”The cross country banquet” är på kvällen!! OJ en timma på mig att göra mig fin och there we go. Tre och en halv timmes sittandes på en stol… lite segt…  är ju som sagt ”the biggest team in the usa” så det var en hel del namn som skulle ropas upp, tal som skulle hållas, bilder som skulle visas, men KUL var det!! :D

 

Vid vårat bord ^^

Fick en stoooor banner på mig själv!? Hade helt glömt bort att vi tog dessa bilder, så när vi kommer in i matsalen så ser vi att alla senoirs sånahär posters sitter upphängda över ena väggen :P + en ros <3

Jag Celia och Tati fick vandra upp två gånger och ta emot olika "presenter" från våra tränadre och lagmedlemmar för att vi är exchangestudents xD ^^

 

P.s Människor på det här stället är sjukt tråkiga när det kommer till bilder ^^ Så fort de ser en kamera så gömmer de sig, eller undrar varför jag har en kamera med mig...suck^^

 

 


Kommentarer
Postat av: Karro

jag feedt diggar din GRYMT vältränade vad :D

2010-11-09 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0