Softball here I come!

Det finns som sagt tre säsonger, första har redan varit då jag körde cross country. Nu är det snart början på vintersäsongen då jag ska försöka komma med i basketlaget (tror tyvär inte det kommer gå men hoppas kan man ju alltid). Men i vår, tredje och sista, ska jag försöka komma med i softball teamet!! Holly spelar och idag har vi tränat softball i 2 timmar! xD ASSVÅRT!! Vi åkte till ett ställe där man står i en liten burliknande sak och en maskin sköt bollar, ni har säkert sett såna på film, mihi det var awesome!! Träffade en hel del bollar faktiskt, Scott och Holly var lite impade. Först stod dom och förklara för mig hur jag skulle göra, vart jag skulle stå osv, så står en kille som jobbar där och tittar på med nån idiotförklarande blick...scott säger "oh yeah it's her first time, she's from sweden!!" Killen hoppar till och bah "ahhaa oh" och sen går han XD



Softball^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0