Sophmore team!

Jaa jag kom meed :D överlycklig! Kom men i sophmore team, dom hade nog lite överseende med mig ändå för jag är en stackars liten utbytestudent^^ Idag fick jag se träningschemat...herregud jag vart chockad...träningar 6 gånger i veckan, på lördagar klockan 7....eller 8...träning på självaste nyårsafton....och klockan 8 dagen efter nyårsafton...(haley berätta att det var för att dom inte vill att spelarna ska dricka...snacka om controllbegär!!! ) Thansgiving som är en enorm helg på detta ställe och en fyradagarshelg, ledig 1 dag^^ Helt plötsligt känns cross country som den lättaste saken i världen ^^ Men det är sjukt kul! :D Men det är slut efer februari så dom har ju bråttom...jag hoppas jag lever då...Fick även våra uniformer, lägger kanske upp nån bild senare.

Ligger i min säng och väntar på att klockan ska bli halv 12 då vi ska dra till town center (KS city) och gå på the midnight premier of Harry Potter!!! Superglad!! Hela skolan har snackat om det hela veckan xD Tydligen så ska asmånga klä ut sig...jag funderar på att gå dit i pyjamas så att jag sen klockan halv tre kan gå och lägga mig direkt xD




Kommentarer
Postat av: KaRrO

Grattis!! :D Jevlar va kul, och fan av jobbigt... Hur orkar du människa??

vet du föresten att det kostar HUNDRAFEMTIO spänn att skicka ett A4 kuvert till usa??!?! :O :O <3

2010-11-19 @ 21:02:57
Postat av: anapanda - konstblogg

kolla in nya videotävlingen i bloggen om du har lust :)

2010-11-22 @ 00:58:06
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0