Thanksgiving!!

Heejsan!

Detta är första gången jag lugnt och sansat kan sitta vid datan sen i söndags kväll... Thanksgiving har varigt!! OH MY GOOOSH va mkt mat de var! Det var precis som alla sa! "Thanksgiving, all you do is eat..." Fanns såå mycket mat! Jag bestämde mig för att testa ALLT! jisses...dog typ men OJ va gott det var :D Men om jag ska ta det från början....min familj här i Kansas hostade hela kalaset på ca 40 pers som kom hit från min värd-pappas sida av familjen och det var lite knytis så alla tog med sig nått att käka som sen ställdes fram på flera olika bord. Scott hade skickant bilder till hela släkten på mig när jag kom hit och berättat att jag var här och allt sånt så de flesta visste redan vem jag var men oj vilka problem jag hade xD Men ingen förväntade nog sig att jag skulle veta exakt vad alla hetta och hur de va relaterade till varandra... ^^



Ett av borden dukat och klart ^^




En del av alla efterrätter....



Efter den ENORMA lunchen då alla snackar om hur mätta de är, hur gott det var, och att dom inte kommer käka nått mer resten av året så kommer nån fram och säger att det är någon persons födelsedag om en vecka och passar på nu när alla är samlade att fira...och tar fram en jättatårta!!!(den ser inte så stor ut men det var den!! :o) Goosh, en person tog en bit av den!! Personen som fyllde år tog inte ens med den hem så den står fortfarande knappt orörd i vår kyl....XD XD XD XD Bara jag som fatta ironin och garvade...^^




Denna söting lekte jag med!! Så sjukt söt, men extremt blyg och mammig av sig...



This is the Plaza ^^ Det är här en stor del av shoppingen äger rum ^^ Det är en liten del av Kansas City, typ shoppingdelen. Lite svårt att se på dessa bilder men varje år under thanksgiving så sätts "the christmaslights" på all at once och firewors och ojojoj :P Hela bunten hemma hos oss åkte till Scott (min värdpappas) kontor och såg allt från ovan.



Jag vet, det syns asdåligt....men det är extremt mkt lights och det va ascoolt att se :D






Ser ni mig? ^^


Det var en del av min Thanksgiving break! Det kommer mer....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0