YÄY

Jag har varit i USA i exakt 3 månader idag!! Åkte den 12 augusti och idag är det den 12 november!!! OMG känns heelt sjukt! En månad känns mer rimligt.. men men tiden går fort när man har roligt har man ju hört ett antal gånger så jag tänker inte tjata om det någe mer.

Seriöst, det är nytt rekord!! Det har som sagt varit blå himel och sol nästan jämt! Några molninga utspridda dagar med regn och åska MEN nu har det varit dåligt väfer i hela TVÅ dagar i rad XD !!!! Inte hänt på tre månader^^ de ni ;) This is soo the place for me to be <3

Förra helgen; Jag står och kollar ut geom fönstret, Scott säger.

- "it's a beautiful sunny day outside" (som att det var första gången på evigheter)

Jag säger

-"yeah...but it's always beautiful sunny days here...is it anything special with this one? mihhi xD "

- "garv"



Från förra helgen...^^


Kommentarer
Postat av: Karro

bläääää 3 månader :'0 <3



Fast då ere bara 7 månader kvar? :D <3

2010-11-14 @ 02:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0