Titta vad som damp ner i brevlådan! :D



Två kataloger från victoia's secret !! <3 Underbart! Suttit och bläddrat i en timme nu ^^ vill ha vill ha vill ha <3
Ska kanske ut och shoppa på söndag med en kompis :P (still things i really really need, promise!)

Ex såbehöver jag nya mjukisbyxor ^^ vickans hemlighet har ju såklart det! Bästa stället att shoppa på i närheten ligger ca 15 min härifrån, där har dom två victoria's secret, en med underkläder+ mjukiskläder, sen en annan med bara mjukiskläder + lite annat^^ I LOVE IT!

Har pratat med sötnöten Camill idag! <3 Hon befinner sig i Minnesota! Saknar henne massor, saknar såklart alla er därhemma!! <3 Så underbart attprata med någon som verkligen förstår en, känner en och som äntligen garvar åt samma saker som jag! <3 Seriösrt, jag grinar av skratt varenda gång jag pratar med någon från hemmet! <3



Jag och Mille i våras när jag, mille, karro, eskil och johan var på bio ^^ och den där chokladen...<3



Mille sötnöt Hernwall i mitt lilla rum ^^ Från i somras, oj...jag har inte sett mitt rum sen jag lämnade det klockan 4 på morgonen den 12 augusti!! :O

btw, mille visade upp en av hennes familjs FEMTON valpar!! OJ den var ju inte lite söt! <3 naw snullegull^^

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0