YÄÄÄY!!!

Kan inte säga at jag sett en gladare människa än mig själv för några timmar sedan!!

Jag är hemma från basketball tryout och går förbi ett stort paket som ligger på bordet i hallen..ser att det är MITT paket från mamma!! Blev så överlycklig så jag hoppade omkring och skrek !yes yes yeeeeeeeees!!!!" Tog mig ett tag att öppnna, men när jag väll fått upp kartongen så ser jag underbart plockgodis!! <3 (Lisa, den rätta sortens godis möhö) + lite kläder bland annat en nyinköpt kofta från mamma och ett par örhängen från SNÖ of sweden, love it.




yäy^^



To die for....<3



Kofta från mamma <3




Örhängen !!



Sitter och mumsar underbart godis för tillfället ^^

Tack sååå mycket snälla Mamma!!! <3 




Kommentarer
Postat av: Liiiiiiisa

Vad pratar du om, det ar ju jag som har det ratta sortens godis! hahaha. Struntprat. xD



aja, jag kommer bara att ignorera den dar mening och saga att jag delar din lycka! Fick massa med presenter hemifran forra veckan. Tidningar, klanning, I love sweden skylt, MASSSSSOR med godis, 3 mossor, halsband etc. LYCKA.



Ett 4 kilospaket med karlek fran sverige. <3<3 puzzz pa dej!

2010-11-17 @ 21:18:18
URL: http://colorlisa.wordpress.com
Postat av: Anonym

Asså ååh nu börjar jag gråta ännu meer... :( Vad gullig Lena är <3 Jag lyssnar just nu på rod stewarts I am sailing samtidigt som jag kämpar med en oändligt svår och lång rapport i fem ämnen och så kom jag och tänka på när jag hörde låten för första gången och ååh... nu gråter jag igen....:'0 <333

2010-11-18 @ 18:45:00
Postat av: Karrolinisen

2010-11-18 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0