17 ååårrrrr!!

Hejsan!!

Jag är så glad att det var så många som kom ihåg min födelsedag igår!! Tack alla som skrev grattis! <3

Födelsedagen började med att jag vaknade i sängen när haleys klocka ringde och tänkte att hm....gör dom likadant i USA som i Sverige? Att dom kommer in på morgonen och sjunger och allt? Mihi tog ett tag men jag klev upp och haley sa ingenting så jag gjorde mig iordning och gick ner för trappen och där stod hela familjen och sa HAPPY BIRTHDAY NICOLE!! :D sen började dom sjunga jag må hon leva XD alltså på svenska!! Såå kul jag hade skämtat lite om det innan men trodde inte att dom skulle lära sig den liksom!

Sen till frukost fick jag donuts ^^ nyttigt vätte jag vet men ååhh så gott det var :D Dom hade satt några ljus i en av dem åxå :P

Efter skolan när jag kom hem fick jag ett par xc byxor :D behövdes verkligen med tanke på att jag springer varje dag nästat så:O Dom är rooosa (A) <3



Fick även brev från mamma som skicka med lite gulliga bilder på mig som jag visa familjen och ett kort som sa arr jag vill en valfri present ^^

Sen blev det middag och jag ääälskar asiatisk mat så vi åt alla möjliga olika asiatiska rätter! Huur gott som helst!



Hit blev jag ledd men förbundna ögon:D Ni kanske inte ser men det e mkt rosa och rött på bordet :D tom två olika färger av rosa m&m <3

Lite senare kom Scotts (min världpappas) föräldrar på motorcykel direkt från canada!! Dom hade kört typ hela dagen för att hinna till min födelsedag, så gulligt av dem :P Jag fick även provsitta på deras motorcykel :D och scotts mamma hade köpt en tjöja till mig i canada! Den är jättestor och jättemysig!



Mihi i lajk this pic :D

Btw så bor jag i huset som ni ser bakom ;) vist är det sött?


Efter det åt vi tårta, huuur god som helst!!!



Heidi la ner typ en dag på denna :O men asså önskar ni alla kunde få en bit, den va underbart god <3


Och presenter!!



och...



mihi :P

vad kan det va??

EN IPOD TOUCH!!

Jippiii :D <3 blev asglad! Hade typ tänkt köpa en för pengarna jag fick av släkten i födelsedagspresent, men så fick jag en nu ist :D hur glad som helst!! <3





Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad mysigt du verkar ha haft det!! Tårtan såg verkligen hur god ut som helst:P Grattis igen!!! <3

2010-09-01 @ 22:17:03
Postat av: Anonym

vaaaaaaaaaah?? fick du den av din värdfamilj?? you spoiled brat!! xD

2010-09-02 @ 12:17:47
Postat av: Anonym

från mig btw /Karro

2010-09-02 @ 12:18:12
Postat av: Anonym

haha fixa airhockey så kan vi köra mot varandra via ipods :D



Hoppas du har de bra :D

2010-09-06 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0