Charlotte 1 år !! <3

Jag nämde förut att jag i helgen skulle på ettårskalas, ja i lördags var jag med min familj och firade lilla Charlotte som fyllde ett år:P Hon är hur söt som helst!! Familjen körde verkligen på stort! Hur mkt dekorationer och grejer som helst och bäst av allt!! Fanns såå mkt rosa!! Karro du skulle älskat det ;) <3 tog lite bilder ^^



Cup cakes :D loved them <3





En sånhär med m&m fick alla "barn" med sig hem :P tänkte bara påminna om att även dessa är rosa ^^



Titta står tom hennes namn och allt! Gjorde det även på en del av kakorna och det vi fick till efter rätt ^^ gulligt värre! Fick även chokladkakor med samma text på ^^ jisses asså :P

Och sist men inte minst!!!




En slip and slide!!! XD Dom hyrde denna dagen till ära! (även om charlotte inte ens kom i närheten av den ^^men var massa andra barn där till andra familjer som var bjudna som ägna sin tid åt denna :P



Mihi lilla charlotte ^^


Puss och natti på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Karroo

woow ge miiig! :D <3

2010-09-02 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0