Döö läxor döö....

Asså blää för läxor!! Jag pallar inte XD Min us history lärare snacka om läxan till imorn och jag vet inte vad jag höll på med under tiden för jag kommer verkligen inte ihåg nånting...meen vet ungefär vad jag ska göra (A)

Imorn har vi en "seven-period-day" Dvs att vi har alla 7 ämnerna imorn, det har vi ALLA måndagar men resten av veckan har vi bara 3 eller fyra ev dessa lektioner. Men a seven-period-day innebär då att alla lärare ger en läxor tills på måndag....dvs 7...suck^^

Aja ska fortsätta nu^^


Kommentarer
Postat av: camill

Ah assa forstar precis va du menar :/ skitmkt. speciellt advanced biology assa fattar typ 1/4 del av allt som star i boken bara massa namn utan oversattning :s men vada har ni inte alla amnen varje dag? :O Lycka till me allt honey :p o alla dessa stora bocker man maste slapa pa assa forstar inte hur de tankte... de kanske ville attc alla skulle trana mer hahaXD puss <3

2010-09-16 @ 03:16:30
Postat av: karro

Är du död??

2010-09-16 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0