Liiisaaa <3

Åhh är såå glad jag pratade precis med lisa :D saknat henne sjukt mkt!! Knappt snackat alls i sommar! Körde cam och skype och det är ju nästan som att ses (A) eller så bra det kan bli iaf! Jag skratta så mkt jag tårarna rann XD Som det brukar vara när jag snackar med lisa (A) Mihi ^^

För ni som inte vet så är Lisa i Oregon på utbytesstudentår med ef!! Hon har åxå en blogg ----> www.colorlisa.wordpress.com !!



Me and lisa on café 60!! I love that café, we have to go there when we get back! <3

Fick reda på att hennes två värdsystrar läser min blogg! Mihi eller läser och läser men tittar på bilderna ^^ kul:D

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Awwwwwwww nicole va söööt du är!

Har saknat dej jätte mkt oxå! Var super kul att prata med dej igår! :)))))))))))))))))))))))))))



Puzzzzzzzzzzz nutte. :DDDDDDDDDDDDD <333

2010-09-12 @ 17:48:07
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0