Lunch ^^

Tjaa :D

Asså lunchen i skolan är...OMG fattar inte hur dom kan servera så extremt dålig mat :O Pizza varje dag typ, pommes frites, hamburgare, chocolatechipcookies (har bestämt mig nu, enbart chocolatechipcookies på helger...jag ställde mig på vågen...^^), ah och massor med olika sorters chips och sånt, men inte så mkt läsk....bara extremt mkt energidricka XD som om det är bättre liksom ^^

Jag tar nästan alltid med mih lunch, har köpt typ 3 gånger men allti samma sak nästan...vitt bröd med sallad tomat ost kalkon och skinka...TRÖTTNAT SOM FAN!! snyft...Känner mig ifs ybernyttig eftersom jag idag hade en banan och knäckebröd till den "underbart" goda mackan ^^ medans alla andra satt med sina chocolatechipcookies och njööööt...MEN jag lyckades byta till mig en liten big kaka mot en bit knäckebröd :D :D :D VÄRT! Thanks Tyler!! Han verkade verkligen digga det plain ^^

Idag var det såå sjukt varmt....kommer det någonsin bli kallt i detta land? HAHA känns inte som det ^^ men men :D

Pusss natti natt <3

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

tjaaa! (HAHHA)



Håller med dej, snyft för mackan vafan. Är trött på den (redan).



<3

2010-09-25 @ 07:13:55
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0