Så var det söndag igen...

Jepp, söndag men det gör inte så mycket. Det enda jobbiga är att jag måste gå upp 6...inte min grej...alls...^^

Min helg började som sagt i torsdags efter xc-racet på 5 km. Jag var hemma hela kvällen, kolla på "killers" med Heidi och Zane. Den var sjuukt rolig! Dagen efter så käka jag "frozen yogurt" på mitt favoritställe peachwave med en kompis. Self service så man tar så mkt man vill ha sen finns det underbar topping åxå!! Karro you would love this <3






Sånahär tar man "glassen" från :D



Detta är bara en liiiiiiiten del av den underbara toppingen som finns. Men det är från denna del jag tar mest av^^

Senare på dagen var jag hemma hos Tatiana och Celia var också där. Vi hängde där ett tag och blev sen körda till carboloaden (ni vet för xc sm är varje fredag) även om vi inte skulle springa på lördagen men men whatever^^ När jag kom in och såg maten så fastnade mina ögon direkt på ett fat med pepperkakor!!!! Haha XD Jag blev superglad och strunta i alla regler om mat först efterrätt sen ^^ Några av mammorna som var där och fixa med maten och så märkte hur förtjust jag va i att dom hade just de där kakorna där och började fråga vart jag kom från osv :) Sen när jag skulle gå så tog hon en påse och hällde ner typ 15 pepperkakor och gav till moi :D Det är lätt att göra mig lycklig (A)^^ Jag berätta även att vi käka dem enbart vid juletid^^mihi



Efter det drog vi hem till Tatiata igen och kolla film!! :D Asmysigt <3


Idag åkte jag Heidi och Holly till ett köpcentrum för att köpa en Homecomingdress till moi!! Det sluta med att jag kom hem med två klänningar....och nu kan jag inte välja...typiskt...^^

Aja nuuu ska jag sova, vill inte starta veckan med att va ybertrött.

Pusss på er <3




Kommentarer
Postat av: Karro

Åååh jag åt oxå frozen yoghurt i usa, med grönt te smak haha xD det va jäättegoott :D <33

2010-09-27 @ 18:34:07
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0