Titta vad jag hitta :D!!

I söndags så drog jag Scott och Holly till en liten stad called "little sweden" lr Lindsborg^^ Som ni säkert kan gissa så är det en liten stand/samhälle grundat av svenska emigranter ^^ Men det var ascoolt! Sverige prylar överallt! Alla hur hade en dalahäst som det stod välkommen på eller familjens namn vilket oftast åxå var svenskt (lr americanized typ swenson) mihi ^^ Alla äffärer var även namngivna på svenska! Typ järnhandeln, bibliotek osv




Mihi^^ Gick och översatte alla skyltar och grejer för Scott och Holly :D



Fanns sånahär ÖVERALLT!! Men många var i askonstiga mönster och färjer xD



Lucia stod där i början på september ^^ antar att den stod där hela året om ^^ Dom firar inte Lucia här så jag försökte förklara vad det var för nått men vet inte riktigt om dom förstod, får väll demonstrera dec 13 ^^






Det var stängt för att det var söndag^^  tyvär hittade vi inget annat ställe att käka köttbullar på men vi drog istället till en matbuktik. OCH GISSA VAD JAG HITTA??

SVENSKT UNDERBART GODIS <3 Gissa vem som var aslycklig (A) Ni som känner mig vet att jag älskar godis! Alla här är typ chipsälskare^^ eller kakälskare ^^



Daim är ifs inte svenskt men nästan (A) nått annat kanske inte heller e just svenskt men det går inte att köpa detta i vanliga affärer här iaf så^^



Titta en hel hylla med svenska saker mitt ute i ingenstans i usa :D (var verkligen långt bort)



Jag och Holly!! :D Hon älskar dumle!!


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG NICOLE! JAG VILL GRÅTA: :'(



SAFT!!!!!!! GUD JAG SAKNAR SAFT SÅ ATT JAG KAN DÖ! JAG GILLAR JU INTE KOLSYRA BUHU. GE MEJ SAFT! TELLEPORTERA DEN ELLER NÅTT TILL STACKARS SAFTLÖSE MEJ. nej jag är inte desperat



Saknar dej och saften, kul att du hittade svenskt godis! :D <3 SAFT. <3333333 SAFT SAFT SAFT SAFT SAFT SAFT. HUR SKA JAG KLARA ETT ÅR UTAN SAFT SAFT SAFT? Puzzzzzzzzzzzzzz <333333333333333333

förlåt för att jag pajar hela ditt inlägg med mitt saft behov Men jag kan lixom inte hjälpa det när jag ser Önos. aja. puzzzzzzzzzzzz sötis!

2010-09-10 @ 06:43:36
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com
Postat av: Anonym

HAHA :D feeett konstigt, ofta de orkar beställa allt till USA?! hahah goodiissmonstteeer :D puss <3

2010-09-10 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0