Tonight ^^

Mihi urkul, när jag kommer hem från skolan och xc så är er fredagnatt nästan över och hela min är framför mig i tiden^^ mihi:P Idag var det lätt xc - löpning eftersom vi har ett race imorn i Kansas huvudstad Topeka! Vi ska samlar 06.30 utamför skolan för att sen ta hyrda bussar till Topeka. Det var nära att jag och Tatiana inte skulle kunna hänga med imorn på racet eftersom vi inte hade lämnat in våra eligibilty cards! Det är ett litet papper där man ska få alla sina lärare i alla 7 ämnen to sign och lämna in till tränaren eller nått.(man får inte delta i sporter om man failar i nått ämne eller har ogiltig frånvaro) Jag missa tyvär genomgången om detta tydligen sååå superviktiga pappret så jag hade som vanligt ingen aning om nånting förän igår. Men inte förän i morse så får jag reda på att det skä lämnas in innan 07.30 samma dag....suck^^ aja jag vandrade runt till alla lärare och sen stod jag och Tatiana där med våra fina påskrivna lappar och allt och med den alltid fungerande utsäkten "we are exchangestudents" xD men det var nära att den inte funka denne gång!! Första gången den händer...:S Men vår tränare suckade och sa ok, men bara denna gång...alla andra som inte lämnat in sina lappar får inte springa imorn XD MEN det ska tydligen lämnas in sånadär lappar VARENDA VECKA!!?!?! Fick vi reda på idag, vafan! Har signerat och skrivigt namn och address på en miljard papper sen jag kom hit och trodde det var så gott som slut nu men så ska det lämnas in varenda vecka! ååååhhh... aja ^^ Just do it^^

Ikväll var det ett football game!! Hemmamatch för oss så det var massor med EAST students there!! Jag hade på mig min nyinköpta footballsupportertröja vilket ca 90% av EAST publiken hade XD  Hur kul som helst utom att efter en halvtimme så blev det inställt pga åska...^^ Men hann ta en heel del bilder^^ Här kommer dem! 



Allt var där!! Fotbollskillarna såklart, massor med elever i svarta tröjor, bandet, cheerleaderserna, lancer-dancerna, maskoten och en enorm high school spirit!!! WOW säger jag bara!!



Oj typ samma bild men aja^^



Mihi tyckte denna bild blev rätt cool som tatiana råka ta  xD hon skulle plåta oss två men så blev det "mål" för east så alla bara hoppa upp och skrek inklusive taitana som då plåta nått helt annat än vad som var tänkt xD



Haha lite scary blick jag har XD men men ^^


Pussar på er <3 ska sooova nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0