Vinterjackor^^

Har nyss spenderat de senaste 20 minutrarna med att läsa mina nära och käras bloggar samt kissies (veeet, men hon e rätt kul när man har tråkigt) Meeen goosh va ni babblar vinterjackor därhemma xD HAHA tror alla utom 1 blogg nämde vinterjackor^^

Själv dog jag idag när vi hade ett race direkt efter skolan, sjukt varmt (igen), tror hela tiden det ska bli kallare för att det nån dag var lite kallare än dagen innan men icke^^ Men seriöst kallt på mornarna dock...sitter och skakar i bilen påväg dit.

I morse skulle Haley och Holly på AFC-club meeting. Kommer aldrig ihåg vad det såt för men nått med Christian athlets iaf...vi skulle vara i skolan före 7, snyft. Jag skulle kunna fråga Scott om skjuts senare till skolan men känns så onödigt när Haley ändå kör dit. Dom skulle även dit förra veckan, jag hängde med i brist på saker att göra...vi stod i en stor ring, höll varandra i handen och person till person bad...exciting ^^ Tatiana som var heltaggad på att gå med i den klubben (hon är kristen men märks inte alls) fråga Haley igår om hon kunde åka med oss till skolan, fnt jag blev tvungen att gå upp ännu tidigare XD hahaha neee men gör inget, satt ändå och plugga till mitt 99 fråger långa Anatomiprov. var ca 90 fråger med svar A-E efter varja fråga som man skulle ringa in, sen kör läraren allas svarpapper genom en maskin^^ 

Puss natti natt!!



Kommentarer
Postat av: Karro

asså dude... går du med i en kristen sekt därborta kmr jag fan och hämtar dig....

X)

2010-09-30 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0