WEEKEND!!!!!!!!!!! <3

Yey!!! Freeeeedag!! Och xc- race imorn som vanligt^^ men racen e sjukt roliga!! därför man pallar träningarna ^^ ska se om jag kan ge kameran till Scott, (my hostdad) han kommer alltid och hejar! Men en kobjällra som låter huur mkt som helst, men det får mig att springa snabbare iaf^^

Veckan har varit FYLLD!! Har varit på weightlifting med Holly :D Först xc och sen ett styrkepass i måndags...hade träningsvärk tills igår från det ^^ Har varit på ett till footballgame!! Ännu roligare denna gång! :D under halvtid spelade bandet och rick omkring på plan sådär som i alla filmer xD och fick se med av cheerleaderserna och WOW!! I love it!! + att fanns det football för tjejer åxå så hade jag LÄTT joinat!! Ser sjukt kul ut :D Min lillebror Zane spelar, varje gång han kommer hem hel så känner jag lättnad över att han inte brutit nått^^ går hårt till även fast dom bara är 10.. :S

Vi fick våra betyg idag (asså för att se hur vi ligger till typ) och asså...jag förstår inte hur man kan misslyckas i den här skolan om man inte vill misslyckas såklart! Kanske när det gäller matte och fysik och sånt^^ Men lärarna betygsätter ALLT!! Dom har inga G, VG och MVG frågor och sånt utan dom ger ex 100 för ett test och får man 75 rätt så är det typ ett C för att det är 75% rätt...samt alla worksheets vi gör, dom gör vi under lektionerna eller hemma, får olika poäng och alla dessa poäng läggs ihop och i slutändan så om man har ex 89% rätt så får man A. Vi får tom poäng om vi lämnar in ett papper som ska signeras i tid... Så om man bara GÖR allt så får man automatisskt A eller åtminstånde B liksom...:S rätt lätt liksom^^

Puzzz på er hoppas ni hade en härlig fredagnatt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0