weekendend....

Jaaa nu ligger jag här i sängen och det är redan söndag kväll... Sorgligt att helgerna går så fort, men dom är grymt roliga :D Tänkte lägga upp lite najsiga bilder från vad jag gjort :P

Btw^^ Nästa helg är en TREDAGARSHELG <3 <3 <3 <3 I'm soo excited!!!!!!









Tyler, Tatiana, Sam, Jakob ^^ Inte världens bästa bild men lite roligare att se bilder på andra människor än mig liksom^^



Jag i min cross-country uniform (A) ^^



HIT går man när man har återhämtat sig lite efter sin "nära-döden-upplevelse" och hämtar underbar frukt, chocolatechipcookies, BAGELS, monkeybread (underbart gott och en miljard kalorier men wtf jag sprang precis 4 km?!?!) och finns massa annat ^^ + att dom alltid har iskallt vatten <3



Det här är det bästa av ALLT! Ibland (väldigt ofta) undrar jag varför jag gör detta?! Varje dag efter skolan när man fryser (pga ac:n) är supertrött, och man bara vill hem så ska man på träning som tar två timmar till, sen går man upp ybertidigt på en lördag (tortyr) men HÄR de sista 100 m, DÅ är det såå underbart! Jag tar alla krafter jag har kvar och bara kan pressa ur mig själv för att komma före människan framför och få så bra tid som möjligt^^ Ser målet och bara springer ALLT ALLT ALLT vad jag har och massor med människor står längst vägen och hejar! Sen när det är klart kan jag knappt gå...^^ Men tack vare dessa 100 m av alla miljarder km vi springer så ere SÅÅ VÄRT DET!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0