Worlds of Fun!!!

Idag var jag, Scott, Zane och hans två kompisar på world of fun med EF :D Det är en nöjespark a la USA!! Tog en del bilder :D Men jag har aldrig sett så lite köer ever!! Det var ifs inte sååå lyckat för min del...vi åkte de 5 värsta rollarcosters på stället inom en timme....gissa om jag mådde dåligt? Mår fortfarande illa XD gooohss men jag älskar nöjerparker!! Och eftersom det är höst så hade dom pyntat heeeeela stället med halloween grejs, var pumpor, skelett och spindelnät överallt :P




Ser rätt grått och trist ut men vädret blev bättre efter ett tag ^^ Men goosh ser ni hur höga bergochdahlbanorna e?! Balder kan ta sig XD



ah här e en till ^^



Denna va aaaskul!! Men jag mådde så grymt illa så åkte den bara en gång ^^ men men :P 



Sjuuukt kul rum! ball-war-room :P Med alla möjliga sorters "bollkanoner" som man sköt på Zane och hans vänner med ;) mihi :P



Sverige förföljer mig...^^ Fanns en scandinavian area ^^

oj ska sooova nu :P puss på er hoppas ni åxa hade en superkul helg!! <3


Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

oj helvete. (!!)

fan av roligt. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



såg dit tidigare inlägg om xc oxå. låter härligt. precis vad jag har sagt hela tiden. förstår du gejen med att gå upp klockan 5 innan skolan och gå ut och springa nu? Det är så skööönt. :D



Ska typ oxå börja xc hopaps jag. jag har inte tränat på typ 4 månader nu, dags att sätta igång. Puzzzzzzzz lilla nike! ha det bäst! <3333

2010-09-21 @ 02:05:54
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com
Postat av: Solveig

Looks like you had a lot of fun!! :D Wish I could have been there, but hopefully we'll do something with our EF group soon. Are you going to Rimrock on saturday with cross country???

2010-09-21 @ 03:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0