I miss you girls!!

Förr förra veckan var jag på min Basketball Banquet, det var så kul att se alla teammates again!! Här är lite bilder ;)



Där till vänster står våran Varsity coach, han som är så läskig, men även den bästa och roligaste coach jag haft!! Precis innan jag och Scott skulle gå hem så sprang jag fram till honom och sa "Hi, I just wanted to say that you
are the best coach I have ever had!!:) " Jag fick en stor kram och snälla ord tillbaka hehe.





Dee Dee, (lätt roligaste tjejen i laget), Allison, Britt and Jayden!!



Detta gav vi som present till vår coach :)



Det var så roligt att se alla igen, känns inte alls kul att basketen nu är officially over... snyft :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0