The Wedding!!

Heej!!

Jag ar supertaggad infor imorn da Prins William gifter sig!! Jag ar bjuden pa partaj hemma hos Tori da vi ska ata god mat och banka oss framfor tv:n och kolla pa hela brolloppet fran borjan till slut, inspelat ofc!

Jag kanske aven ska ga upp klockan 3 i natt och kolla pa det live, Carolyn och Jenny ska gora det sa vi far se om jag orkar masa mig ur sangen :P

Prinsessan Dianas brudklanning befinner sig just nu i Kansas City pa en utstallning, passande va? Jag Jenny och Carolyn ska forhoppningsvis dit denna helg eller nasta och kolla in den!

Amerikanarna verkar ha superbra koll pa Englands kungligheter, men att det skulle finnas fler prinsar och prinsessor verkar de ha missat totalt... xD



Puss och kram pa er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0