Dagen före...

Jag tror aldrig att jag någonsin har pluggat såhär lite inför ett prov.... utom under året jag var i USA, men det är en annan sak eftersom betygen intre räknades där för mig. Men jag behöver inte få mer än G för att få ett VG i kursen så jag sparar på min fritid och tar ut lovet i förtid lite. Fysik är omöjligt... hur man än gör får man aldrig någre MVG solar men men, jag får sattsa på mvg i fysik B ist :)

Idag är den näst sista skoldagen på året, jag har enbart ett prov och sen ska jag fika med mina kära norratjejer från förr. <3 Efter det ska jag träffa Johan, troligtvis sova hos mig eftersom det är sista gången vi ses på ett tag eftersom han åker till Åre på torsdag morgon :( Visserligen åker jag dit en vecka efter men men ^^

Nu ska jag återgå till fysikens formler och lagar... Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0