Matte C

Nu är dagen här, dagen jag har fasat för sen skolan började i agusti... Matte C nationella!! 09.30 imorn och 4 timmar framåt, de kommer vara de värsta 4 timmarna på terminen om inte på året, jag längtar så efter att få detta ur världen nu!! Jag vill ha jullov, åka skidor och INTE tänka på matte överhuvudtaget under 3 veckors tid, paradis <3

Jag struntade i att gå till skolan idag och ägnade istället större delen av dagen åt matte... Om min lärare bara visste hur mycket tid, energi och ångest jag har lagt på detta så skulle hon knappast våga sätta ett G på mig!!

Nu ska jag sova, hoppas det går bra för alla imorn som kommer ha samma helvete som jag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0