HEMMA!! <3

Hej alla ni HÄR hemma och där borta i USA <3

Nu är jag hemma, i mitt rum i mitt älskade hemland, hemstad, där jag hör hemma <3

I onsdags morse åkte jag Jenny och Carolyn till Kansas City Airport och Haley, Celia och Taiana kom dit för att ta farväl av lilla mig. Jag hade sovit 2 timmar den natten efter mitt avskedspartaj så pigg var jag inte! Mina två väskor jag tänkt checka in vägde 51 kg var...fick max väga 50 annars tog de 200 dollar!! Så jag gick sen omkring med min vinderjacka i handen mitt i sommaren i NY där jag senare mellanlandade! xD Ett Amerikansk par började prata om ifall de packat helt fel kläder för sin resa till sverige eftersom att jag då satt där med min vinterjacka och halsduk brevid mig, jag sa sen som det var ^^

Under resan hem grinade jag, och grina och grina... det var inte lätt att lämna alla där på flygplatsen, jag hatar att ta farväl... Jag slutade när vi var någonstans mitt över Atlanten och höll tort fram till piloten sa att "vi nu har korsat gränsen över till Sverie från Norge", tårarna började spruta igen och jag kunde inte sluta titta ner på sverige med alla dess sjöar och tänka HEMMA <3

Det var de längsta 8 timmarna i mitt liv, det tog så extremt lång tid! Jag han titta på delar av 10 filmer, var för otålig för att se hela, sova gick inte heller när jag knappt kunde sitta still...

Det har inte kommit mycket bilder på sistonde, jag laddade precis in bildena från min kamera från den senaste månaden, här kommer några :)




Sista dagen i skolan fick vi våra kläder för graduation, ni vet den där roliga fyrkantiga mössan och långa morgonrocksliknande saken. Vi fick även våra yearbooks som är på bilden här ovanför. Alla seniors satt i the big gym och skrev i varandras (lite som med studentmössorna)



Mihi jaaaag e med på bild!! Jag var med på en hel del ställen :)



En väldigt lycklig dag då mamma och wille kom <3 Tårarna rann även här...




Bild på moi i skolans färg, Mamma och Jenny tog bilder vid själva cermonin så dom bilderna får ni kanske se en annan gång.

Ojoj, nu hinner jag inte mer ^^

Pussar<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0