Chior i my heart <3

Heeej :)

Jag har nyss haft en av de bästa dagarna ever, även en väldigt sorglig dag då det var vår sista Choir Concert... :( Vi sjöng bland annat Dinsey sånger,  Life is a highway (från bilar), a wish is a dream, från askungen, circle of life och Can you feel the love tonight. Vi seniors gick ut i raderna mellan publiken och längs väggarna eftersom det var vår sista konsert. Sen sjöng vi can you feel the love tonight. Inte många ögon var torra efter det, sen körde dom ett bildspel med bilder på alla oss, och efter det en sång för the seniors, då grina även en hel det juniors :( Kan erkänna att jag fällde "några" tårar... :( Efter konserten kom Tori, Tyler, Lucy grinandes över att jag och Celia snart skulle vara borta, aw <3 Om detta var så här emotional, hur kommer då graduation att bli? Jag kanske borde investera i vattenast smink eller bara shita i det totalt... ^^

Innan konserten var det "senior speeches", hur många som helst höll tal om hur mycket de älskade choir och hur mycket de kommer sakna det osv, i mer än en timme och herregud så det bölades, av 40 pers var det kanske en eller två som höll ögonen torra och rösten stadig, soooo Ameeeeericaaan hihi ;) 


Vi sjöng även dessa sånger, detta är inspelat när vi hade originals, dvs tävlade med andra körer i distriktet, då vi vann, kan jag passa på att tillägga, haha ;)

Selig sind die toten

http://www.youtube.com/watch?v=ApgSg6cdZ_k  

På tyska:)

The Seal Lullaby

http://www.youtube.com/watch?v=xly4YB7lnoI&feature=related 


There will be rest

http://www.youtube.com/watch?v=j8Al8GzQ3T4&feature=related

Witness

http://www.youtube.com/watch?v=ajXdmMh4Vbk&feature=related

Om någon pallar lyssna, lycka till med att hitta mig, jag är soprano och står typ vid lärarens vänstra axel ^^




Bjuder på en gammal bild från från första choir consert :)

(Denna gång slapp vi de hemska skorna)

Puss och Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0