Diana's Dress on Mother's day!

It's Mother's day today!! Det firades med ett besök till Union Station (igen, min prom var som sagt där natten innen haha). Där fanns utställningen om Princess Diana, och framförallt hennes wedding dress! Jag har varit supertaggad för att få se den ända sen jag fick höra att den var in town. Jag Carolyn och Jenny åkte dit, det visade sig att det var så mycket med än bara hennes brudklänning, det var en utställning om hela hennes liv, samt familj. Juveler, tiaror, Diana's olika outfits och ojojoj. Det jag gillade bäst var hennes klännng!

Tyvär fick man inte ta bilder där inne...






Jag håller heeeelt med <3





My host mom!! Jenny, vi åkte efter Diana grejen till hotell Hyatt för att äta bruch i längs uppe i en såndär resturang som långsamt snurrar runt....lite svårt att förklara men men ^^ Man ser inte seafood så ofta här i Kansas, lite svårt när man bor i mitten mitten liksom, är är

The dessert table! OMG, gissa om jag var lycklig? Allt fanns! Carolyn sitter med en tallrik fylld med olika efterrätts grejer och som jag skrev så vi sitter höööögt upp i en snurrande resturang och hon säger "This is heaven!", jag tyckte det var askul så jag garva stört mkt, efter ett tag fattade även Carolyn och Jenny, vi fick några blickar men men whatever!




Utsikten, detta är Kansas City MO, så alla ni som fortfarande tror att jag bor på landet, nöjda?





Me and Carolyn :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0