High School graduation <3

Oh my goosh....It's over, forever, never again! Idag "tog jag studenten" or graduated from high school! Snyft, no more East :( No more lunches in the cafeteria, no  more trips to the coffie shop during Anatomy, no more after school sports, I am going to miss it sooo much <3 Jag är så sjukt glad över att jag gjort detta, jag hade ångrat mig hela livet annars!

Class of 2011 we rock <3

Kom hem från the after grad party nyss, där hade de inte sparat på krutet! Ett 84000 kr party för seniornas ära, hur kul som helst!

Btw, i Måndags kom Mamma och Wille hit!!! Heelt underbart att se dem igen efter 9 månader! <3 Jag blir helt snurrig i bollen av att blanda svenska och engelska hela tiden xD

Jag får skriva mer senare, pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0